Wednesday, June 24, 2009

SelaMat HaRi Bapa


Salam...

Selamat Hari Bapa kepada semua mereka yang bergelar BAPA...semoga anda adalah bapa yang menjadi kebanggaan anak-anak.

Terima kasih buat suami tercinta kerana menjadi bapa yang terbaik buat Batrisya & Basyira. Insyaallah, kita akan mendidik anak2 kita menjadi insan yang cemerlang di dunia dan di akhirat.

"Setiap anak dilahirkan dalam keadaan fitrah (suci yakni Muslim). Kedua2 orang tuanyalah yang menjadikan dia yahudi, nasrani atau majusi." (Bukhari)......Anak merupakan sebutir permata yang belum digilap. Ibubapalah yang akan mencanai dan menggilapnya sehingga menjadi berlian yang indah dan berkilauan. Jelas menunjukkan, ibubapalah yang akan menentukan samaada anaknya menjadi ataupun tidak.





Anak2 lah yg akan sentiasa membahagiakan saya dan suami....

Terima kasih buat Arwah Abah kerana membesarkan saya dan adeq2 dengan cukup sempurna. Hari ini genap 1 tahun Abah meninggalkan Mama & kami adik beradik. Qaseh sayang abah sentiasa dalam ingatan. Abah adalah seorang bapa yang terbaik dan ikon untuk diri saya. Semoga Allah menempatkan Abah bersama org2 yang beriman. Amin...


Dari Qaseh ABAH: "Semoga semua yang bergelar bapa menjaga amanat yang dikurniakan oleh Allah dengan kasih sayang yang sempurna..."

1 comment: